Γεωγραφικά 10.3.20
Πρωτότυπο
ταῦτα δ᾽ οὐκ ἀποδεξάμενος ὁ Σκήψιος ὁ τοὺς μύθους συναγαγὼν τούτους, ὡς μηδενὸς ἐν Σαμοθρᾴκῃ μυστικοῦ λόγου περὶ Καβείρων λεγομένου, παρατίθησιν ὁμοίως καὶ Στησιμβρότου τοῦ Θασίου δόξαν, ὡς τὰ ἐν Σαμοθρᾴκῃ ἱερὰ τοῖς Καβείροις ἐπιτελοῖτο: καλεῖσθαι δέ φησιν αὐτοὺς ἐκεῖνος ἀπὸ τοῦ ὄρους τοῦ ἐν τῇ Βερεκυντίᾳ Καβείρου.
Μετάφραση στα Νέα Ελληνικά
Όμως αν και ο Σκήψιος, ο οποίος συνέταξε αυτούς τους μύθους, δεν αποδέχεται αυτά με το σκεπτικό ότι δεν αναφέρεται καμιά μυστηριακή ιστορία σχετικά με τους Κάβειρους στη Σαμοθράκη, εξακολουθεί να παραθέτει επίσης τη γνώμη του Στησίμβροτου από τη Θάσο ότι οι ιερές τελετές στη Σαμοθράκη πραγματοποιούνταν προς τιμήν των Καβείρων. Επιπλέον, ο Σκήψιος δηλώνει ότι ονομάστηκαν Κάβειροι από το βουνό του Καβείρου στη Βερεκυντία.
Μετάφραση στα Αγγλικά
But although the Scepsian, who compiled these myths, does not accept the last statement, on the ground that no mystic story of the Cabeiri is told in Samothrace, still he cites as well the opinion of Stesimbrotus the Thasian that the sacred rites in Samothrace were performed in honour of the Cabeiri: and the Scepsian says that they were called Cabeiri after the mountain Cabeirus in Berecyntia.
Γλώσσα: Αρχαία Ελληνικά
Συνδεδεμένοι
μύθοι